Mehiläinen
OmaMehiläinen-verkkopalvelu tuo terveyspalvelut asiakkaan luo
Terveydenhuolto
Pihlajalinna
Toimiala
Palvelut
Pihlajalinna tarjoaa asiakkailleen laadukkaita sosiaali- ja terveyspalveluja ympäri Suomea. He rakentavat palveluita, jotka keskittyvät ihmisten terveenä pysymiseen. On helpompaa, edullisempaa ja keholle kevyempää pitää ihminen terveenä kuin parantaa sairas.
Olemme osana Pihlajalinnan omaa digitiimiä kehittäneet heidän verkkopalveluitaan kuten ajanvarausta ja Oma Pihlajalinna -palvelua. Tärkeä lähtökohta on ollut asiakkaan tarpeiden ja toiveiden ymmärtäminen. Asioita vietiin eteenpäin Pihlajalinnan oman toimintatavan mukaan, jolloin olimme luonnollinen osa heidän tiimiään.
Hanke käynnistettiin osaltamme hyppäämällä liikkuvaan monitoimittajajunaan. Hätäapu muuttui pian kaikenkattavaan ja pitkäjänteiseen ohjelmistokehitykseen ja suunnitteluun, joka kattaa niin frontend, backend, kuin devops ja natiivipuolen kehitystyötä, sekä visuaalisen ilmeen suunnittelua. Kehitimme myös analytiikkaa ja täten bisnespuolen läpinäkyvyyttä. Kriittisten ajanvaraus- ja potilastieto-osioiden lisäksi edistimme perinteisempää staattisen sisällön julkaisumenetelmiä ja integraatioita. Terveysalan järjestelmät vaativat ymmärrystä integraatioiden kehittämisestä, ja ponnisteluja etenkin potilastietojen turvallisuuden varmistamiseksi.
Sovelluskehityksen ja -ylläpidon lisäksi tapanamme on myös ohjata työn tekemistä kullekin asiakkaalle sopivaan suuntaan, ja yksi vastuualueistamme on täten myös työtapojen ja työympäristön kehittäminen. Koska järjestelmän loppukäyttäjiä ovat niin terveyspalvelujen asiakkaat, lääkärit, markkinointikoneisto ja hallinnolliset henkilöt, on tekemisessä huomioitava useita lähtökohtia, erilaista osaamista ja työskentelytapoja. Tavoite on kuitenkin kaikilla sama: terve loppuasiakas.
Laita meille viestiä ja jutellaan. Voimme jakaa työkaluja ketterään tekemiseen jo ensimmäisessä tapaamisessa.
Mehiläinen
Terveydenhuolto
Terveystalo
Terveydenhuolto
Insight360
Asiointipalvelu
LänsiAuto
Asiointipalvelu