Pihlajalinna auttaa suomalaisia elämään parempaa elämää.
Pihlajalinna tarjoaa asiakkailleen laadukkaita sosiaali- ja terveyspalveluja ympäri Suomea. He rakentavat palveluita, jotka keskittyvät ihmisten terveenä pysymiseen. On helpompaa, edullisempaa ja keholle kevyempää pitää ihminen terveenä kuin parantaa sairas.
Olemme osana Pihlajalinnan omaa digitiimiä kehittäneet heidän verkkopalveluitaan kuten ajanvarausta ja Oma Pihlajalinna -palvelua.



Fraktion tapa tehdä istui Pihlajalinnan arvoihin
Etenkin
. T nostetaan esille asioita, jotka olisi meidän kannaltamme kannattavaa tehdä.
Fraktion rooli
Hanke käynnistettiin osaltamme hyppäämällä liikkuvaan monitoimittajajunaan. Hätäapu muuttui pian kaikenkattavaan ja pitkäjänteiseen ohjelmistokehitykseen ja suunnitteluun, joka kattaa niin frontend, backend, kuin devops ja natiivipuolen kehitystyötä, sekä visuaalisen ilmeen suunnittelua. Kehitimme myös analytiikkaa ja täten bisnespuolen läpinäkyvyyttä. Kriittisten ajanvaraus- ja potilastieto-osioiden lisäksi edistimme perinteisempää staattisen sisällön julkaisumenetelmiä ja integraatioita. Terveysalan järjestelmät vaativat ymmärrystä integraatioiden kehittämisestä, ja ponnisteluja etenkin potilastietojen turvallisuuden varmistamiseksi.
Laaja domain, leveä codebase ja eri yrityksistä koostuva tiimi tarjosivat mukavasti haastetta, kun hyppäsin mukaan projektiin. Tiimistä on nopeasti kuitenkin sulautunut ihana joukkue, jossa yritysten välisiä rajoja ei tunneta. On makeeta tunkata asiakkaan kannalta bisneskriittistä projektia!

Projekti lähti osaltani vauhdilla käyntiin. Ensihikien jälkeen tajusin olevani monimutkaisen, mutta tolkulla eteenpäin menevän hankkeen parissa ja jäsen erittäin osaavassa tiimissä. Pihlajalinnan prokkis säilytti mielenkiintonsa osaltani koko sen parissa työskentelemäni ajan, ja on edelleenkin mielenkiintoista seurata, mihin suuntaan terveydenhoito on menossa.
