Leadfeederin avulla näet mitkä yritykset käyvät kotisivuillasi ja mitä ne siellä tekevät.

Aloitimme yhteistyön Fraktion kanssa heti yrityksemme alkutaipaleella. Fraktio toimi suurena apuna juuri kriittisimmillä hetkillä.

On yksi asia olla idea ja visio tuotteesta, mutta kokonaan toinen asia konkretisoida tämä toimivaksi skaalatuvaksi verkkoliiketoiminnaksi.

Koko Fraktion tekemisestä aistii kokonaisvaltaisuuden. Rautainen tuotekehitysosaaminen yhdistettynä verkkoliiketoiminnan kehittämiseen ja tuotteiden kansainväliseen skaalamiseen.

Pekka Koskinen, toimitusjohtaja ja perustaja, Leadfeeder

Leadfeederin tarina alkoi vuonna 2012,  kun tiimi webanalytiikan pioneereja perusti yhtiön. Tänä päivänä Leadfeeder tarjoaa usealle yhtiölle apua asiakkaiden tunnistamiseen.

Leadfeeder varhaisessa vaiheessa käyttöön myös Fraktiolla. Myyntitiimimme keräsi nopeasti käytännön kautta ideoita ja kehitysehdotuksia Leadfeederin käyttöön.

Leadfeederin suurena tavoitteena on tavoittaa sivustolla käyvät potentiaaliset asiakkaat, jotka eivät jätä yhteystietojaan. Leadfeeder pyrkii kasvattamaan asiakkaiden myyntiä tunnistamalla tahot, jotka osoittavat kiinnostusta yritykseen.

Fraktio auttoi Leadfeederiä mm. seuraavissa asioissa:

  • loppukäyttäjien tarpeiden hahmottaminen ja käyttötapaukset
  • myyntitiimin tarpeiden ja prosessien tehostaminen – missä asioissa Leadfeeder on tarpeen ja missä kohdin se tehostaa yrityksen myyntiä
  • Pipedrive CRM-integraatio; mitä tietoa asiakasyritys kaipaa Leadfeederistä CRM:ään

 

Liiketoiminnan kehittämisen osalta toimintatapamme Leadfeederin kanssa oli hyvin ketterä ja kevyt. Toimintatapa sopii Leadfeederin kaltaisille startupeille erinomaisesti. Startupeilla ei ole varaa pitkäkestoisiin kehittämishankkeisiin, vaan ideat testataan prototyypein ja kevyillä toteutuksilla (Minimum Viable Product) erittäin nopeasti.