24 Center
References | 24 Center
Kiinteistöala
Keinomme lisätä ja syventää käyttäjäymmärrystä
Lopeta arvailu ja mutuilu! Autamme sinua perustamaan päätökset dataan ja tutkittuun tietoon, oli kyse sitten asiakasymmärryksen rakentamisesta, organisaation tarpeiden kartoittamisesta tai tuotekehityksen priorisoinnista.
Uskomme asioiden tutkimiseen, kevyeen testaamiseen ja käyttäjälähtöiseen kehittämiseen. Kun liiketoiminnalliset päätökset ja kehitys pohjataan tutkittuun tietoon, on riskejä helpompi hallita, onnistuminen on varmempaa ja säästyy aikaa sekä rahaa. Tutkimuksen avulla saat arvokasta tietoa käyttäjistäsi, voit osallistaa asiakkaitasi palvelun kehitykseen ja ymmärrät, mitä he aidosti ajattelevat tai tarvitsevat.
Meillä on työkaluja, taitoa ja osaamista, joilla hyödynnämme dataa sekä kartoitamme yrityksellenne parhaimmat ja kestävimmät ratkaisut.
Tutkimusmenetelmiämme ovat muun muassa:
Syvähaastattelut
Käytettävyys- ja käyttäjätutkimukset
Persoonatutkimukset
Asiantuntija-arvioinnit käytettävyydestä ja saavutettavuudesta
Kenttätutkimukset ja havainnointi
Auditoinnit
Joskus on hyödyllistä tehdä laaja ja syväluotaava tutkimus, joskus taas tietoa ja suuntamerkkejä tarvitaan nopeasti iteratiiviseen kehitystyöhön. Oli tilanne mikä hyvänsä, kannustamme aina tutkimaan mieluummin edes vähän kuin ei ollenkaan.
Esimerkkejä tavallisimmista tutkimuksistamme:
Design Sprint on menetelmä, jonka avulla olemme auttaneet kymmeniä asiakkaitamme pääsemään ideasta palvelukonseptitasolle muutamassa päivässä.
Kun panostatte lyhyeen intensiiviseen yhteiskehittämiseen sprinttiin, saadaan tuloksena tutkittua tietoa ja konkreettisia kehitystoimenpiteitä rajattuun ongelmaan. Kerromme mielellämme lisää
24 Center
Kiinteistöala
Grano
Asiointipalvelu
LänsiAuto
Asiointipalvelu
Fonecta
Asiointipalvelu