Posti
Palvelumuotoilu
Ketterästi liiketoiminnan ytimeen
Palvelumuotoilu tarjoaa työkalut liiketoiminnan kehittämiseen. Autamme tunnistamaan olemassa olevan palvelun kehityskohteita tai selvittämällä esimerkiksi uuden idean bisnespotentiaalia.
Maailman digitalisoituessa käyttäjä- ja asiakaslähtöisyys ovat yrityksen menestyksen tärkeimmistä kulmakivistä. Palvelumuotoilun avulla varmistamme, että rakennamme palveluita, joita käyttäjät haluavat oikeasti ostaa ja käyttää – oli kyse yksityisestä tai julkisesta organisaatiosta.
Miten hyödyntää palvelumuotoilua?
Pamulla käyttäjäystävällisiä palveluja
Palvelumuotoilun avulla voit tuoda asiakaslähtöistä ajattelua ja toimintatapoja organisaatiosi sisäisiin prosesseihin.
Luo käyttäjäystävällisiä palveluita oikealla fokuksella
Luo asiakas- ja käyttäjälähtöistä kulttuuria organisaatioonne. Varmistat, että projekteissa keskitytään oikeisiin asioihin proaktiivisesti, eikä reaktiivisesti. Tuo asiakkaasi päätöksenteon ytimeen.
Paranna tiimityötä ja kehitä ketteriä toimintatapoja
Yhdessä tekemällä kasvatat koko organisaation yhteistyötä ja toimintamalleja ketterään suuntaan ja parannat tiedonkulkua sekä päätöksentekoa. Ota luovuus ja struktuuri osaksi yhteistyötä.
Referenssejä
Olemme auttaneet asiakkaitamme ottamaan palvelumuotoilun menetelmää osaksi arkeaan sekä tuottaneet asiakkaille yhdessä arvokasta ymmärrystä kehitystyön tueksi. Tutustu caseihimme.
Terveystalo
Terveystalo Pro - asiantuntijasovellus oman työn johtamiseen
Terveydenhuolto
Helsinki Marketing
Kohdennetumpaa markkinointia persoonatyön avulla
Kuluttajapalvelu
LänsiAuto
Verkkopalvelu LänsiAuton liiketoimintastrategisena moottorina
Asiointipalvelu