PINGailua someaktiivien seurassa

Mediakenttä ja markkinointi elävät jatkuvassa muutoksessa. Kuluttajat ovat lähdekriittisiä ja kuuntelevat tahoja, joita pitävät luotettavina ja uskottavina. Ostopäätöksiin ei vaikuta enää vain merkin mielikuva, vaan vahvistusta päätöksiin haetaan mm. verkostoista, blogeista, vlogeista ja sosiaalisesta mediasta. Sisältömarkkinoinnista on tullut tärkeä vaikuttamisen väline.

Jatka lukemista

Joona Haatainen, Töttöröö Network toimitusjohtaja

Fraktio goes FOOM

Laadukas sisältö on aina ollut hyvän viestinnän kulmakivi. Nykypäivänä se on perusehto kiinnittää kenenkään huomiota. Fraktiolla mielestäni panostamme hyvään meininkiin ja olemiseen, ja se näkyy ulospäin siinä mitä teemme. Kukaan ei kuitenkaan halua jämähtää paikoilleen, on aina hyvä miettiä ja panostaa kysymykseen “Mitä Seuraavaksi”? Helsingissä oli sisältötuotantoviikko jossa järjestettiin mm. FOOM Fest sekä Ping Helsinki. […]

Jatka lukemista